نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز

مرکز تعمیرات شیراز یکی از بهترین ها بعنوان نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز می باشد. این تیم تخصصی با در اختیار داشتن کارشناسانی مجرب قادر است عیوب یخچال شما را برطرف نماید. در واقع با توجه به اینکه قطعات انواع یخچال با یکدیگر مشابه می باشند، برای یک تعمیرکار حرفه ای اهمیت چندانی ندارد که برند دستگاه چه باشد. به همین دلیل شما به آسانی می توانید در هنگام بروز ایراد در یخچال خود، با مراکز معتبری همچون مرکز تعمیرات شیراز تماس گرفته و ایراد پیش آمده در دستگاه را گزارش نمایید. این مرکز در کمتر از دو ساعت تعمیرکاران خود را به محل مورد نظر شما در شیراز اعزام می نماید تا مشکل پیش آمده را برطرف کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در ارتباط با انواع عیوبی که ممکن است در یخچال های فریزر و ساید بای ساید پیش بیاید در اختیار شما قرار دهیم.

مزیت های تعمیر یخچال در شیراز توسط تعمیرگاه ما

یکی از مهمترین مزیت های انتخاب مرکز تعمیرات شیراز در برابر سایر نمایندگی های تعمیر یخچال در شیراز، امکان خدمت رسانی آن به صورت 24 ساعته در تمام روزهای هفته می باشد. این تعمیرگاه مجاز دارای یک مجموعه پشتیبانی قدرتمند است که پاسخگوی تماس مشتریان می باشند و آن ها را برای رفع مشکل پیش آمده به صورت رایگان راهنمایی می کنند. همچنین در صورت نیاز، متخصصان مجرب این مجموعه در محل مورد نظر شما در شیراز حاضر شده و به صورت اصولی، عیوب یخچال شما را برطرف می نمایند.

در واقع در صورتی که بتوان ایراد یخچال فریزر و یا یخچال ساید بای ساید شما را در محل برطرف نمود، این کار توسط تکنسین های کار آزموده مرکز تعمیرات شیراز انجام خواهد شد. اما اگر نیاز به بررسی دقیق تر باشد یا برای عیب یابی نیاز به استفاده از دستگاه های تخصصی تر وجود داشته باشد، دستگاه به کارگاه منتقل خواهد شد. سپس عملیات عیب یابی و تعمیر یخچال به سرعت انجام شده و دستگاه به محل بازگردانده می شود.

مزیت های تعمیر یخچال در شیراز توسط نمایندگی

همچنین بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • در صورتی که شما قصد داشته باشید مسئولیت حمل و نقل یخچال خود به کارگاه های تعمیراتی را خودتان بر عهده بگیرید، ممکن است بر اثر جا به جایی غیر اصولی، خسارات جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود. علاوه بر آن، نیاز است که زمان زیادی را صرف این کار کنید و خسته خواهید شد. مرکز تعمیرات شیراز بعنوان نمایندگی تعمیر یخچال در شیراز، با قبول مسئولیت حمل و نقل یخچال، کار شما را بسیار آسان نموده است.
  • مرکز تعمیرات شیراز یک نمایندگی معتبر و قابل اطمینان می باشد. شما با تماس با این تعمیرگاه مجاز اطمینان حاصل می نمایید که تکنسین های اعزام شده به منزل شما، مشغول به کار در یک سازمان حرفه ای می باشند. بدین صورت از ورود تعمیرکاران نا آشنا به منزل خودداری می نمایید.
  • یکی از مهمترین مزیت های رقابتی مرکز تعمیرات شیراز مربوط به ضمانت کیفیت انجام کار می باشد. در واقع این نمایندگی، تمامی خدمات تعمیرات یخچال در شیراز را به مدت یک سال ضمانت می نماید. این موضوع بدان معنی است که پس از تعمیر دستگاه در صورتی که همان عیب مجددا بروز پیدا کند، مرکز تعمیرات شیراز موظف است یخچال شما را به صورت رایگان تعمیر نماید. تنها کاری که شما باید در این زمینه انجام دهید این است که در صورت بروز مجدد اشکال، با این نمایندگی تماس بگیرید.
  • تعمیرکاران مجرب این نمایندگی دستگاه شما را با استفاده از دانش و تجربه بالای خود به سرعت تعمیر خواهند کرد. همچنین در صورتی که یخچال شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، قطعه ای اورجینال به صورت تضمینی جایگزین قطعه معیوب خواهد شد.
  • شعبه های مختلفی از مرکز تعمیرات شیراز قرار دارند. این نمایندگی در سریع ترین زمان ممکن، نیروهای خود را به سراسر شیراز اعزام می نماید. به طوری که این تکنسین ها در طی 2 ساعت پس از تماس شما، در محل حاضر خواهند شد.
  • می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با این مجموعه تماس حاصل نمایید و نسبت به رفع اشکال پیش آمده در یخچال خود اقدام کنید.

کی با نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز تماس بگیریم؟

چه زمانی باید با نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز تماس بگیریم؟

نقص در عملکرد یخچال به شکل های مختلفی خود را نشان می دهد. در صورتی که صداهای غیر عادی از یخچال به گوش برسد یا سیستم کارکرد اتوماتیک یخچال دچار مشکل شود و به صورت یکسره کار کند، نیاز به دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز خواهید داشت. همچنین قرار دادن یخچال در محیط گرم می تواند سبب بروز ایراد در سرد کردن غذا شود که در این صورت باید تعمیر یخچال توسط نمایندگی در شیراز انجام شود.

در صورتی که کندانسور یخچال دچار آسیب یا یخ زدگی شده باشد یا اینکه در دستگاه برفک ایجاد شود، باید برای عیب یابی و رفع مشکل با مراکز معتبر تعمیر یخچال در شیراز تماس حاصل نمایید. همچنین در صورتی که مشاهده کردید در کف یخچال آب جمع شده است باید از تعمیرکاران معتبر برای رفع این ایراد کمک بگیرید. اگر در هنگام لمس کردن بدنه دستگاه متوجه بروز اتصالی و جریان برق در بدنه آن شدید یا حس کردید بدنه یخچال بیش از حد داغ شده است باید سریعا با نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز تماس حاصل نمایید. در ادامه در مورد این مشکل ها بیشتر توضیح خواهیم داد.

رایج ترین خرابی ها در تعمیرات یخچال در شیراز

یخچال یکی از وسایل کاربردی در منزل می باشد که در صورت استفاده غیر اصولی از آن، ممکن است دچار خرابی شود. یخچال ها در مدلهای ساید بای ساید و یخچال فریزر و… تولید شده و به بازار عرضه می شوند. در مراحل طراحی و ساخت این محصولات از به روز ترین فناوری ها استفاده می شود. بنابراین می توان گفت که قطعات این دستگاه ها بسیار حساس می باشند و برای تعمیرات آن ها نیاز به دانش زیاد و تجربه بالا وجود دارد. به همین دلیل باید برای انجام تعمیرات یخچال در شیراز از یک نمایندگی معتبر همچون مرکز تعمیرات شیراز کمک گرفته شود. در صورتی که برای این کار از افراد مبتدی استفاده شود، ممکن است ضررهایی جبران ناپذیر به این دستگاه ها وارد گردد. در این بخش قصد داریم شما را با رایج ترین اشکالاتی که در این محصولات رخ می دهند آشنا کنیم.

رایج ترین خرابی ها در تعمیرات یخچال در شیراز

مشکل برفک زدن یخچال های نوفراست

یکی از مدل های جدید یخچال ها، یخچال نوفراست است که در انواع ساید بای ساید و یخچال فریزر در بازار موجود می باشد. این نوع یخچال ها دارای تکنولوژی نوینی هستند و روش کار آن ها به صورتی است که برفک نمی زنند. بنابراین اگر در آن ها برفک مشاهده شود، نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز وجود خواهد داشت. گاهی می توان با رعایت چند دستورالعمل جزئی، مشکل برفک زدگی دستگاه را حل نمود. اما گاهی نیز مشکل مربوط به وجود یک ایراد اساسی می باشد که در این صورت یخچال باید به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور می توانید از خدمات ویژه ای که مرکز تعمیرات شیراز به مشتریان خود ارائه می دهد بهره مند شوید. برای این کار تنها کافی است از طریق تماس تلفنی با این نمایندگی در ارتباط باشید. از دلایل برفک زدن یخچال می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قرار دادن غذاهای داغ درون یخچال
  • آسیب دیدن یا پاره شدن لاستیک دور درب یخچال
  • عدم وجود فاصله کافی بین یخچال و دیوار
  • آسیب دیدگی ترموستات که مسئول ایجاد دمای مناسب در یخچال است
  • آسیب دیدگی المنت اپراتور
  • صدمه دیدن فن یخچال

چفت نشدن درب یخچال

مشکل افتادگی درب یخچال یا چفت نشدن آن می تواند مربوط به استهلاک و فرسودگی این محصول باشد. در این صورت، درب یخچال پس از بسته شدن سریعا باز خواهد شد. از طرفی ممکن است لولای درب دچار آسیب شده باشد. در این صورت باید یخچال توسط تعمیرکاران مجرب نمایندگی در شیراز تعمیر شود. اما اگر این مشکل در یخچال نو به وجود بیاید، ابتدا باید درب آن چک شود که اجسام سنگین در آن قرار داده نشده باشد. توجه داشته باشید که در صورت بروز این مشکل، در سریع ترین زمان ممکن از یک نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز مشاوره دریافت نمایید. زیرا در صورتی که برای رفع این مشکل اقدام نکنید ممکن است فشار زیادی که به درب یخچال وارد می شود منجر به شکسته شدن آن شود. اگر لولای درب یخچال دچار آسیب دیدگی شده باشد باید هر چه سریع تر نسبت به جوش دادن یا تعویض نمودن آن اقدام شود.

سر و صدای غیر عادی در یخچال

اگر دقت کرده باشید یخچال به صورت عادی برخی صداها را ایجاد می کند. این صداها می توانند مربوط به کمپرسور باشند. همچنین در هنگام روشن و خاموش شدن دستگاه یا اتومات شدن آن نیز برخی صداها به گوش می رسند. اما ممکن است صداهای غیر عادی و بلند نیز ایجاد شوند که در این صورت باید بخش های مختلف دستگاه از جمله کمپرسور و فن آن بررسی شود. همچنین باید چک شود که بین یخچال و دیوار به اندازه کافی فاصله وجود داشته باشد.

تجمع آب در بخش کف یخچال

عمل دیفراست یخچال سبب دفع آب از طریق مجاری خاص تعبیه شده در این دستگاه می شود. اما در صورتی که عملکرد طبیعی یخچال با ایرادی مواجه شده باشد، تخلیه آب به درستی انجام نخواهد پذیرفت و این آب در یخچال جاری می شود. بنابراین در صورتی که به صورت غیر عادی در کف یخچال آب مشاهده کردید باید سریعا موضوع را بررسی نمایید. در واقع این مسئله یکی از نشانه های مهم آسیب دیدگی یخچال است که باید مورد توجه قرار گیرد. علت این موضوع همانطور که گفته شد می تواند اشکال در عملکرد دیفراست باشد. همچنین در صورتی که یخچال تراز نباشد این مشکل مشاهده می شود. برای رفع این ایراد بهتر است از یک تعمیرکار ماهر نمایندگی تعمیر یخچال در شیراز کمک گرفته شود.

دمای نامناسب و عدم خنکی دستگاه

برای اینکه بتوانیم تشخیص دهیم یخچال ما دچار افت دما شده است یا خیر، ابتدا باید بدانیم دمای مناسب هر بخش از دستگاه چقدر است. به طور عادی، دمای یخچال باید بین 1 تا 5 درجه سانتی گراد و دمای فریزر، چیزی در حدود منفی 17 تا منفی 20 درجه سانتی گراد باشد. در صورتی که دمای یخچال شما در محدوده مناسب نباشد، غذاها و موادی که درون آن قرار داده اید بر اثر گرما فاسد خواهد شد. برای رفع این مشکل و دریافت خدمات تعمیرات یخچال کافی است با مرکز تعمیرات شیراز تماس حاصل نمایید.

در زمان بررسی این موضوع، باید از بسته بودن درب یخچال و فریزر اطمینان حاصل کنید. در واقع یکی از مواردی که می تواند منجر به بروز این اشکال شود مربوط به آسیب و پارگی لاستیک دور درب یخچال می شود. در صورتی که مشکل از همین مورد نشات بگیرد باید سریعا این لاستیک تعویض گردد. اما اگر مشکل مربوط به مورد دیگری باشد، تعمیرکار نمایندگی در شیراز باید کمپرسور و رله کمپرسور را مورد بررسی قرار دهد. همچنین سیستم گردش هوای یخچال نیز باید چک شود. در صورتی حجم بالایی از مواد غذایی را در یخچال خود قرار داده باشید، ممکن است گردش هوای درون یخچال با مشکل مواجه شده باشد.

عملکرد بی وقفه و یکسره یخچال

در صورت بروز این مشکل در یخچال باید موارد زیر مورد بررسی قرار گیرند:

  • بررسی سیم پیچ های کندانسور باید توسط تعمیرکار انجام گیرد.
  • چفت بودن درب یخچال و سالم بودن لاستیک دور این درب باید چک شود.
  • وجود این اشکال می تواند نشان دهنده اشکال در بخش اتومات دستگاه باشد و احتمالا ایرادی در بخش کمپرسور یا ترموستات دستگاه به وجود آمده است. این مشکل باید توسط کارشناسان و متخصصان حرفه ای و کارآمد نمایندگی تعمیرات یخچال در شیراز عیب یابی شده و رفع شود.

خاموش شدن های پی در پی یخچال

یخچال فریزر به صورت اتومات کار می کند. این موضوع بدین معنی است که این دستگاه در فواصل زمانی مشخص روشن و خاموش می شود. در صورتی که فاصله زمانی بین این روشن و خاموش شدن ها خیلی کوتاه شود می تواند نشان دهنده بروز اشکال در عملکرد دستگاه باشد. بنابراین نیاز به دریافت خدمات نمایندگی تعمیر یخچال در شیراز وجود خواهد داشت. این مشکل می تواند ناشی از وجود ایراد در فن کندانسور، موتور یا کمپرسور باشد. همچنین اگر در سیم پیچ های پشت دستگاه آلودگی ها تجمع پیدا کرده باشند می توانند منجر به بروز این اشکال شوند. عیب یابی این مشکل تنها باید توسط تعمیرکار مجرب و ماهر نمایندگی در شیراز صورت پذیرد.

عدم روشن شدن دستگاه

متوقف شدن کارکرد دستگاه می تواند نشان دهنده اشکال در سیستم برق ورودی آن باشد. بدین منظور باید کابل های برق و سیستم برق رسانی دستگاه مورد بررسی قرار گیرند. همچنین ممکن است اشکال مربوط به کمپرسور باشد.

نکات مهم در نگهداری صحیح یخچال

برای پیشگیری از خراب شدن یخچال بهتر است به یکسری نکات مهم و کلیدی در نگهداری از این دستگاه توجه شود. در این بخش برخی از مهم ترین نکات برای استفاده صحیح و اصولی از یخچال فریزر یا ساید بای ساید را در اختیار شما قرار می دهیم.

  • وجود فاصله کافی بین دیوار و یخچال موجب گردش هوا خواهد شد. این موضوع دارای اهمیت بالایی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد بدنه دستگاه است. این فاصله حداقل باید به میزان 20 سانتی متر باشد.
  • زدودن برفک های یخچال به صورت مداوم و هر 6 ماه یکبار را فراموش نکنید تا نیازمند دریافت خدمات نمایندگی تعمیر یخچال در شیراز نشوید.
  • سعی کنید محل قرار گیری یخچال خود را به گونه ای مشخص نمایید که به هیچ وجه در نزدیکی لوازمی همچون آب گرم کن، اجاق گاز، سماور برقی و … نباشد. زیرا گرمای زیاد می تواند منجر به ایجاد خرابی در قسمت های مختلف این دستگاه شود.
  • باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال موجب آسیب دیدگی آن خواهد شد. همچنین از باز نگه داشتن طولانی درب آن به شدت بپرهیزید.
  • یکی از اتفاقاتی که می تواند منجر به سوختن برد الکتریکی و موتور دستگاه شود، نوسانات جریان برق می باشد. به منظور جلوگیری از بروز این آسیب بهتر است یخچال فریزر خود را به یک محافظ برق متصل نمایید.
  • کندانسور قطعه ای است که موجب گردش هوا درون یخچال می شود. برای اینکه این قطعه عملکرد صحیحی داشته باشد نیاز است که سالیانه دو بار تمیز شود.
  • پر کردن بیش از حد یخچال یکی از کارهای اشتباهی است که می تواند به سیستم گردش هوای داخل دستگاه آسیب وارد کند.
  • از قرار دادن غذاهای داغ درون یخچال جدا خودداری نمایید. این موضوع موجب وارد آمدن فشار بیش از حد به موتور دستگاه خواهد شد و آسیب جدی را در پی خواهد داشت.
  • تراز بودن دستگاه یخچال فریزر موجب عملکرد صحیح آن می شود. بدین منظور می توانید از پایه هایی که مخصوص زمین های شیب دار طراحی شده اند استفاده نمایید.

مناسب ترین نرخ سرویس و تعمیر یخچال

یکی از مهم ترین اقداماتی که در هنگام مواجه شدن با ایرادات یخچال باید انجام گیرد، تماس با نمایندگی های تعمیراتی معتبر در شیراز می باشد. زیرا در صورتی که این اشکال نادیده گرفته شود، منجر به ایجاد ضررهای مالی و تحمیل هزینه های هنگفت خواهد شد. مرکز تعمیرات شیراز با در اختیار داشتن کارشناسان و تکنسین های حرفه ای در خدمت شما می باشد. این نمایندگی برای کسب رضایت مشتریان خود، بهترین نرخ ها را برای ارائه خدمات تعمیرات یخچال در شیراز در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *